Meelespea

1. Mõelge läbi oma stendi kujundus

  • Valgustusel on suur roll. Valgustage välja kõik olulised vitriinid ja tootealused
  • Ärge ehitage pikki lette müügipersonali ja kliendi vahele
  • Logod ja kirjad nähtavale!
  • Veeautomaat ja prügikast on asjad, mis tihti unustatakse, kuid stendi toimetamiseks väga olulised
  • Varuge istekohti
  • Kasutage oma messistendi nähtavaks tegemiseks erinevaid võimalusi – bännereid, lippe, suunaviitasid, õhupalle, ekraane.

2. Tasemel müügipersonal

Messil osalemise kasutegur on oluliselt suurem, kui kaasate oma stendi aktiivse müügipersonali. Töötajate valikul jälgige, et tegu oleks nii eesti, vene kui inglise keelt valdavate inimestega. Tehke paar nädalat enne messi spetsiaalne väljaõpe, kus töötate läbi kogu info, mida soovite oma ettevõttest või toodetest /teenustest külastajatele edastada.

3. Reklaammaterjalid

Varakult tasub ära tellida visiitkaardid, voldikud, tootekataloogid, eripakkumiste reklaamlehed. Kindlasti tasub mõelda ka täiendavatele reklaamipindadele messikeskuse väli- ja sisepinnal.

4. Tõmmake endale tähelepanu

Ärge ehitage üles oma stenditegevusi vaid jaemüügile. Arvestades sihtrühma, tuleks suurt rõhku panna teavitustööle ja aktiivsele suhtlusele. Igati teretulnud on toodete ning iluteenuste tutvustamised/testimised, ideede ja inspiratsiooni andmine, muutumismängud, ekspressiluteenused, ekslusiivmüügid jne. Lihtne moodus messikülastajas oma väljapaneku vastu rohkem huvi tekitada ja stendi melu üleval hoida.

5. Tuntud inimesed teie sõnumikandjatena

Kaasake oma stenditegevusse tuntud nägusid oma sõnumit edastama, protseduure ja tooteid proovima, kampaaniaid läbi viima. Kui vähegi võimalik, kaasake oma stendi erinevaid just selle sihtrühma jaoks olulisi isikuid, arvamusliidreid, meediast tuntud nägusid. Nii saate luua kergemini oma tootele, teenusele, salongile, rõiva- või ehtekollektsioonile soovitud kuvandi ja lisaks on see alati maiuspala messi külastavatele fotograafidele ja ajakirjanikele.

6. Pöörake rõhku eelteavitusele

  • Oluline on erinevates kanalites teada anda,et messil osalete. Esmalt tasuks alustada uudiskirjaga olemasolevale kliendibaasile
  • Messikutsed on ilus źest oma olemasolevale kliendile. Soovitame hakata kutseid jagama juba varakult.
  • Üha suuremat rolli omab teavitus sotsiaalmeedia vahendusel, sest inimesed veedavad seal palju aega ning on informatsioonile ka vastuvõtlikumad.
  • Teavitus kontori, salongi, kliiniku, kaupluse uksel
  • Teavitus kodulehel messil osalemise, stendi asukoha, eripakkumiste kohta.

7. Kutsed

Messikuste tagab tasuta ühekordse sissepääsu ühele inimesele. Kutsete liste koostades palun alustada olemasolevast klientuurist ning koostööpartneritest. Just need 2 sihtrühma on teie messistendi esmased ja kõige olulisemad külastajad. Kutseid jagades, soovitame teha seda kahekaupa ja koos lisainfoga, mida messistendis just neile kutsesaajatele pakute.

Kutseid jagame vastavalt stendisuurusele ja neid on võimalik alati ka juurde küsida. Oleme alati valmis toetama lisakutsetega teie kampaaniaid ja loosimisi.

8. Makseterminal

Messikeksuses pole enam sularahaautomaati ja seetõttu soovitame kindlasti varakult tellida/rentida makseterminal.

9. Planeerige transporti

Kõik suuremad mööbliesemed ja tootekastid ning seadmed tuleks messikeskusesse toimetada eksponeerimispäeval, 11. mail 9.00-21.00. Informeeriga palun oma transpordi inimesi kaubaväravatest, mida kasutame C2,C5 ja D1, kellaaegadest ja varuge saadetisi vastu võtma kindlasti firmaesindaja. Messikeskusesse asju järelvalveta jätta on keelatud. Samuti puudub meil õigus teie nimel kaupa vastu võtta.

Tooted palume kohale toimetada 12.mail 8.00-11.00. Mess avatakse 12.00

Messi lõppedes on kauba väljaveoks avatud samad kaubaväravad kuni 21.00. Palume järgida turvameeskonna juhiseid värava esistel platsidel. NB! Keelatud on parkida värava ette ja enne messide lõppu asju välja viia.

10. Intervjuud päevajuhtidega

Ideaalne võimalus tõmmata messihallis oma stendile tähelepanu. Päevajuhid käivad läbi kõik stendid ja annavad külastajatele ülevaadet uudistoodetest- ja teenustest ning eripakkumistest. Soovitame varakult välja mõelda, kes räägib ja millest. Päevajuhtideks on sel korral Jevgeni Fokin ja Teele Viira.

Intervjuuaegade broneerimine toimub messipäeva hommikuti Challis paiknevas infopunktis.

Loodame,et teie messi ettevalmistusperiood sujub kenasti ja oleme teile alati valmis nõu ja jõuga abiks olema. Küsimuste ja ettepanekute korral palun saatke e-meil katrin@fair.ee