Hea virtuaalse ürituse idee võib osavõtjate kaasamise osas väga palju ära teha, kuid alati ei ole lihtne välja mõelda loomingulisi ideid, mis meelelahutust pakuvad ja osalejaid kaasavad.
Tõsi on see, et virtuaalselt korraldatavate ürituste liikidele ei ole peaaegu mingeid piiranguid. Kuid isegi kui te ei ole ürituste planeerimise alal uus, võib teil olla raske aru saada, mis on praktiline. Siin on mõned lahedad virtuaalsete ürituste ideed, mida saate uuel aastal kasutada.
Vähene publiku osalemine on kindel märk sellest, et teie virtuaalne üritus on ebaõnnestunud. Et seda õudusunenägu vältida, proovige kasutada populaarset gamification'i kontseptsiooni.
Sõbraliku võistluse korraldamine on suurepärane võimalus julgustada virtuaalseid osalejaid teie üritusel osalema. Luues virtuaalseid väljakutseid, mis innustavad tegutsema, saate märkida võitjaid ja näidata nende edusamme reaalajas sündmuse platvormi ja mobiilirakenduse kaudu.
Tootedemonstratsioonid ja messid on ajalooliselt olnud põnev viis oma ettevõtte töö tutvustamiseks maailmale. Varem müüdi selliste ürituste pileteid tohutute summade eest. Virtuaalsed üritused on aga kuluefektiivsem viis, kuidas fännid saavad oma lemmikbrändidega suhelda.
Maksimaalne osalemine ja kaasamine on eriti oluline, kui tegemist on toodete ja teenuste jagamisega huvitatud ostjate, klientide või investoritega. Eelnevalt salvestatud sisu, tootedemonstratsioonide ja otseülekannete abil täiendatud virtuaalne üritus on ideaalne viis oma ettevõtte tutvustamiseks palju laiemale publikule.
Kui mõni üritus sõltub 100% ulatuses publiku kaasamisest, siis on see kindlasti rahakogumisüritus. Õnneks on õigel virtuaalse ürituse platvormil olemas kõik vahendid, mida vajate annetuste kogumiseks lõbusal ja kaasahaaraval viisil.
Näiteks The Celebration on levinud rahakogumisidee, mis toimib siiski virtuaalse üritusena. Osalejad saavad kuulata moderaatori kõnet, jagades samal ajal virtuaalselt sööki ja andes oma panuse väärtuslikule eesmärgile. Parimad virtuaalsete ürituste platvormid võimaldavad isegi tüüpilisi rahakogumisüritusi, näiteks virtuaalset loteriid. Lisaks on see suurepärane võimalus riietuda vastavalt sündmusele, samuti on see võimalus suhelda.
Oma publiku huvi hoidmine tähendab mõnikord seda, et palute neil jalule tõusta ja liikuda. Virtuaalse fitness-tegevuse, näiteks joogapausi, meditatsiooniseansi või tantsu lisamine on osalejatele lõbus viis, kuidas pika kõne- ja veebitreeningu päeva jooksul pühenduda.
Olenemata sellest, kas tegemist on täieliku treeninguga või lühikese eraldiseisva seansiga, on virtuaalsed jõusaalitunnid suurepärane idee ja teretulnud väljund kehalisele aktiivsusele.
Tavaliselt liiguvad messidel tuhanded külastajad messikeskuses stendilt stendile, et tutvuda uute tööstusharu suundumuste ja toodetega. Tänu virtuaalse ürituse platvormile saab isegi sellise ürituse üle viia veebipõhisesse formaati.
Seda tüüpi sotsiaalne veebisündmus kutsub osalejaid lõõgastuma, naerma ja mänge mängima, samal ajal suhteid luues ja meeskonnatööd tehes. Valige, millistes üritustes teie virtuaalsed osalejad osalevad, kasutades selleks puhkeruume või lähtuge lihtsalt voolust. Ükskõik, kuidas teie virtuaalne õnnelik tund ka ei kulgeks, annate oma töötajatele võimaluse lõõgastuda ja lõbutseda.
Otsite veel üht suurepärast meeskonnakoolituse ideed? Proovige korraldada virtuaalne viktoriiniõhtu. Õige platvormi abil saate korraldada tervisliku võistluse, mis võimaldab osalejatel moodustada meeskondi, näidata oma teadmisi ja võistelda auhindade eest.
Virtuaalne esemejaht on veebipõhine kogemus, mis esitab osalejatele väljakutse jälgida vihjeid, lahendada mõistatusi ja leida konkreetseid esemeid enne aja lõppemist. See veebisündmus on mõeldud selleks, et virtuaalsed osalejad saaksid püsti tõusta ja oma eluruumis ringi liikuda. Lisaks võite paluda osalejatel jaguneda rühmadesse, töötada koos meeskonnana ja võistelda teistega, et tulla võitjaks.
Suveniirid üritustel on ürituse lahutamatu osa. Füüsilise kinkekoti asemel, mis võib sisaldada kaubamärgiga t-särke, veepudeleid või suveniire, saavad virtuaalkülastajad selle asemel koju kaasa võtta digitaalse kinkekoti. Virtuaalsed meened võivad koosneda sellistest esemetest nagu e-kingituskaardid, e-raamatud, rakenduste tellimused või veebikursused.
Originaalseid ja loomingulisi virtuaalse meeskonnakoolituse ideid võib olla raske välja mõelda, eriti kui teie meeskonnaliikmed töötavad eemalt. Küsitlusruumid on lõbus viis tuua kõik kokku, et saavutada ühine eesmärk: saada võimalikult kiiresti välja.
Virtual Quest järgib sama kontseptsiooni, ainult et seekord kasutatakse teie virtuaalset ürituste platvormi. Osalejad lahendavad mõistatusi, järgivad vihjeid ja annavad endast parima, et jõuda digitaalsest ruumist välja enne aja lõppemist.
Võrgustike loomine on üks kolmest peamisest põhjusest, miks inimesed osalevad mis tahes tüüpi üritustel. Sõltumata teie võrgustikuürituse suurusest või mastaabist, veenduge, et osalejatel on kõik võimalused oma võrgustiku laiendamiseks ja uute sidemete loomiseks.
Virtuaalsed ürituste platvormid on selles valdkonnas oluline eelis. Mõne platvormi puhul on olemas mitmesugused veebipõhised vahendid, näiteks liikmete profiilid, üks-ühele videokonverentsid, kogukonnavestlused ja palju muud. Kasutage oma ürituse tehnoloogiat, et parandada võrgustike loomise kogemust ning luua kaasavam ja nauditavam virtuaalne kogemus.
Kui muretsete, kas teie virtuaalne üritus kulgeb tõrgeteta, on hea mõte koguda virtuaalsetelt osalejatelt reaalajas tagasisidet. See on koht, kus tõhus ürituse haldamise platvorm võib end ära tasuda.
Interaktiivsed tööriistad tabavad kaks kärbest ühe hoobiga. Kuidas? Sest need mitte ainult ei kaasata külastajaid osalemisfunktsioonidega, nagu näiteks live-hääletamine või küsimuste ja vastuste esitamine, vaid koguvad ka väärtuslikku teavet. Kui küsite publikult küsimusi kogu ürituse vältel, saate tagada, et kõik kulgeb sujuvalt. Kui see ei õnnestu, saate teha jooksvalt muudatusi ja viia kõik uuesti õigele teele.
Sponsoreid on vaja igale üritusele. Nad ei aita mitte ainult rahastada teie üritust, vaid on ka väärtuslik konkurentsieelis ja äripartnerlus. Sponsorite rahulolu ja nende ettevõttele väärtuse lisamine on võtmetähtsusega, et tõestada, et nende investeering oli seda väärt.
Andke sponsoritele oma sponsoreeritud sessioonid, puhkeruumid ja virtuaalsed stendid, et nad saaksid teie üritusel oma sisu korraldada. Kasutage oma virtuaalse ürituse platvormi, et jõuda sponsorluse jaoks oma publikuni bännerreklaamide, profiililehtede ja muu sellisega.
Samuti saate ürituse lõpus koguda usaldusväärseid osalejate andmeid ja pakkuda sponsoritele kindlaid tõendeid investeeringu tasuvuse kohta. Onlineexpo platvormil saad korraldada ja pidada igasuguse keerukusega veebi- ja hübriidüritusi!
Soovitame lugeda ka järgmist:
Kuidas valida veebisündmusele nime
Lisateave veebiürituste platvormi OnlineExpo võimaluste kohta