Kui olete kunagi osalenud näost-näkku üritusel või messil, siis olete tõenäoliselt näinud palju erinevaid laudakaunistusi osalejatele. Ja kõige edukamad neist jätsid kustumatu mulje. Kuid kas olete kunagi mõelnud, mida nende loomiseks on vaja?
Arvestades tänapäevase stendikujunduse hämmastavat loovust, ei ole üllatav, et enamik eksponente panustab oma eksponaatidesse palju aega ja vaeva. Alates väikeettevõtete käsitöömessidest kuni suuremahuliste üritusteni, on hästi kujundatud stendil võimekus avaldada külastajatele muljet ja tuua teie ettevõttele suurt väärtust.
Kõlab suurepäraselt, kuid kas see ka tegelikult toimib? Lühike vastus on jaatav. Vähemalt siis, kui järgite teatud tavasid.
Sukeldume oma stendi ruumi kujundamise põhitõdedesse. Seejärel anname teile üheksa näituselaua ideed, et käivitada teie loominguline mõtlemine.
Kas teadsite, et 65% ürituste korraldajatest nõustub, et näost-näkku messi on hindamatu osa nende turundusstrateegiast? Veelgi enam, üle 95% neist eelistab osaleda näitusel isiklikult, mitte veebipõhise publiku ees.
Miks? Noh, alustuseks on raske ületada käsitöömessi ja/või messi loovast väljapanekust saadavat visuaalset kasu. Õige kujundus võimaldab teil oma ruumi maksimaalselt ära kasutada, juhtida rohkem tähelepanu oma kaubamärgile ja jätta klientidele püsiva mulje.
Siiski ei sobi iga vana kaubalaud selleks otstarbeks. Kui soovite saada kõiki neid eeliseid, peate rakendama mõned põhikomponendid:
Nüüd, kui te teate põhitõdesid, hakkame loovaks. Viige oma eelseisvad üritused järgmisele tasemele nende üheksa näituselaudade kujundamise ideega.
1. Kasutage eredaid värve
Eemaletõmbumine on peamine. Heledad värvid aitavad teil just seda teha.
Need mitte ainult ei tõmba teie stendile rohkem tähelepanu, vaid aitavad ka luua teie kaubamärgile selge visuaalse kuvandi. Eredate värvide lisamine muudab teie stendi kliendibaasi jaoks koheselt äratuntavaks, kuid ärge liialdage.
Pidage meeles, et mõned värvid kutsuvad külastajates esile erinevaid emotsioone. Näiteks roheline tekitab rahuliku tunde. Oranž tekitab elevust, entusiasmi ja motivatsiooni.
2. Tehke see võimalikult interaktiivseks (ja eksperimentaalseks)
Disain aitab inimesi teie stendile meelitada, kuid nende tähelepanu hoidmiseks peate oma väljapaneku tegema võimalikult kaasahaaravaks. Mida saab teha? Paku elamusi, mitte ainult teavet. Teisisõnu, muutke oma stendipind tegevuseks: isiklikuks turunduskogemuseks, kus külastajad suhtlevad teie kaubamärgi esindajatega silmast silma.
Kui te "aktiveerite" oma ruumi, optimeerite seda parimate tulemuste saavutamiseks. Innustage külastajaid teie ja teie stendiga suhtlema. Võimalused on lõputud, alates praktilistest tooteesitlustest kuni virtuaalreaalsuse seansside või reaalajas toimuvate küsitlusteni. Peaasi, et sukeldate oma publikut atmosfääri, mida nad ei unusta kunagi.
3. Optimeerige oma stendipinda
Ruum näitusel on sageli piiratud, seega kasutage seda, mis teil on, maksimaalselt ära. Seega, miks mitte minna laiale, miks mitte minna ülespoole?
Vertikaalne stend on suurepärane idee, kui teil ei ole piisavalt vaba ruumi. Pealegi on see soodne võimalus. Paigaldage lihtsalt riiulid või sahtlid väljapanekulaua peale, et suurendada vertikaalset ruumi.
Samuti saate hõlpsasti suurendada väärtust, kui lisate sildid strateegilistesse kohtadesse, näiteks otse selle taha, kus töötajad seisavad. See on lihtne viis juhtida tähelepanu oma toodetele ja näidata klientidele rohkem teavet.
4. Jagage reklaammaterjale ja tasuta kingitusi
Müüjatel on tavaline, et nad jagavad igale potentsiaalsele kliendile, kes võib mööda minna, põhilisi reklaammaterjale, nagu pliiatsid ja veepudelid, rääkimata visiitkaardist. See kõik on hea ja hea, kuid parandame kingituste kvaliteeti.
Siin on, kuidas muuta need personaalsemaks: Laske külastajatel teha oma suveniirid otse teie stendil. See on suurepärane idee, sest see muudab asja isiklikumaks ja loob emotsionaalse seose, mis võib lõpuks viia konverteerimiseni. Lisaks võib see isegi innustada saajat oma suveniire sotsiaalmeedias jagama, mis tähendab teie ettevõttele rohkem reklaami.
5. Lisage meelelahutust
Müüjaüritused võivad olla väga lõbusad, eriti kui on piisavalt võimalusi meelelahutuseks. Külastajate meelelahutamine aitab kaasa meeldejäävamale ja positiivsemale kogemusele.
Miks mitte teha oma stendist meelelahutuse allikas? Selle idee ilu seisneb selles, et praktiliselt ei ole piiranguid, kui teie eelarve seda võimaldab. Kui te tunnete professionaalset kunstnikku, võite palgata teda joonistama külastajate karikatuurid, kui nad teie stendile sisenevad. Võite isegi tellida muusiku, kes esineb kogu päeva jooksul.
Kui see sobib teie kaubamärgiga, siis on see idee, mida tasub kaaluda. Veenduge vaid, et see on piisavalt huvitav ja ei võta liiga palju aega ära teie stendi ärilisest küljest.
6. Proovige kõverat disaini
Teie kaubamärki on raske eristada tavalise karbi stendi taustal. Kui teil on vaba ruumi, muutke stendi kujundust veidi, tehes selle ümmarguseks või kumeraks.
See idee toimib, sest see loob stendil loomuliku voolu. Teisisõnu, see aitab inimestel teie sõnumit omaks võtta, kui nad liiguvad väljapaneku ühest osast teise. Saate kontseptsioone tõhusamalt rühmitada ja teha publikule teabe töötlemine lihtsamaks, mis võib aidata teil muuta huvilised tõelisteks ostjateks.
7. Kasutage valgustust, et keskenduda sinna, kuhu soovite
Valgustus on kabiini kujundamisel võimas vahend. See võib olla peen, peenem või keskenduda ühele tootele või kontseptsioonile.
Kaaluge, millist tüüpi valgustit saate kasutada enda kasuks:
Moodulvalgustus aitab teil keskenduda täpselt sinna, kuhu soovite. Seda silmas pidades ärge suunake valgustit lihtsalt kuhugi - mõelge sellele, kuhu te publiku tähelepanu tõmbate, ja pange sinna midagi huvitavat.
8. Kaasake tehnoloogia oma väljapanekusse
Muutke oma stendipind tehnoloogia abil kutsuvamaks. Võtke näiteks sotsiaalmeedia monitor. Sotsiaalmeedia otseülekannete ja veebipõhise suhtluse lisamine on suurepärane võimalus juhtida tähelepanu teie stendile.
See toimib järgmiselt: Kui külastajad mainivad teie kaubamärki sotsiaalmeedias, saate seda sisu kohe otseülekandes näidata. See ühendab endas sotsiaalse tunnustamise ja mängulisuse elemendi, sest külastajad ootavad innukalt, et nende nimi jookseks üle ekraani. Lisaks ei vii see tähelepanu kõrvale teie stendi ärilisest osast.
9. Korraldage võistlus, mäng või kingitus
Inimesed armastavad sõbralikku konkurentsi, isegi kui see on lihtsalt loterii, mäng või kingitus. See on lihtne ja tõhus viis, kuidas meelitada rohkem eksponente oma messistendile. Siin on mõned põhilised ideed, millega alustada:
Keskenduge tegevustele, mida saab teha stendi sees, sest ruum on piiratud. Premeerige võitjaid lõbusate auhindadega, näiteks tasuta toote, kaubapaketi või kinkekaardiga.
Vihje: Võistlusel osalemiseks tuleb registreeruda, näiteks täita registreerimisvorm. See hõlbustab teabe kogumist ja hilisemat suhtlemist osalejatega.
Kas vajate veel abi? Pole probleemi. OnlineExpo on valmis aitama teid ürituse planeerimisel - alates registreerimisest kuni brändingu ja mängulisuseni.
Lisateabe saamiseks paluge kohandatud demo juba täna.
Samuti soovitame lugeda:
Isiklikud üritused: Näited, näpunäited, nipid ja parimad tavad