Andmete kogumine ja analüüsimine enne, ajal ja pärast veebipõhist üritust hõlbustab oluliselt teie tööd selle tõhususe hindamisel. See aitab teil arendada ja parandada veebiprojekte asjatundlikult, tuginedes faktidele ja arvudele. Me ütleme teile, kuidas see toimib.
Andmete kogumine enne veebisündmust
Andmete kogumine enne ürituse algust on vajalik nii potentsiaalse kliendibaasi moodustamiseks kui ka külastajate ja maandumise analüüsiks. Soovitame alati kasutada veebisündmusel osalemise taotlemiseks registreerimisvormi, mille külastajad peavad täitma enne ürituse algust. Nende vormide kasutamine aitab:
- jälgida osalejate arvu;
- analüüsida nende demograafilisi või vanuselisi parameetreid;
- määratleda osalejate asukoha;
- määratleda mees- ja naissoost osalejate arvu;
- vajaduse korral koguda andmeid publiku elukutse või mis tahes eelistuste kohta;
- saada valmis potentsiaalsete klientide andmebaas, kuhu kogutakse nende kontaktandmed ja e-posti aadressid.
Milline on parim registreerimisvorm, mida kasutada? Soovitame peatuda võimalusel, kus tuleb täita viis kuni seitse punkti, mitte rohkem. Valige registreerimisvormile teie jaoks kõige olulisemad küsimused, mille vastused aitavad teil saavutada soovitud eesmärki, olgu selleks siis e-posti aadresside andmebaasi saamine või arusaamine, millised valdkonna spetsialistid teie veebikonverentsile tulid. Kui registreerimisvorm on liiga pikk, ei pruugi teie potentsiaalne osaleja soovida lõpuni minna ja nupule "Osale" vajutada, seega kasutame ainult kõige asjakohasemaid küsimusi, ärge koormake registreerimisvormi üle.
Samuti peate kasutama järgmisi mõõdikuid, et analüüsida oma veebipõhise ürituse reklaami või veebipõhise ürituse stardilehe tõhusust:
- Reklaamidele tehtud klikkide arv ja keskmine maksumus (CTR, CPC). Arusaam sellest, kui palju inimesi reageeris teie üleskutsele järgida linki, avada registreerimisvorm jne.
- Konversioon leheküljel registreerimiseks (CR1). Mitu inimest neist, kes reageerisid reklaamile, maandumisele, läksid registreerimise hetkeni.
- Üleminek registreerimisest sirvimisele (CR2). Mitu inimest, kes alustasid registreerimisvormi täitmist, lõpetasid selle lõpuni ja läksid veebisündmuse pealehele.
Andmete kogumine veebisündmuse ajal
Veebisündmuse ajal saate jälgida külastajate aktiivsust, registreerida, millised deklareeritud veebietendused said maksimaalse arvu külastajaid, jälgida osalejate aktiivsust. Oleme välja toonud mõned kasulikud statistilised andmed:
- Osalejate üritusel viibimise kestus.
- Esitatud küsimuste arv.
- Saadetud sõnumite arv.
- Küsimustele antud vastuste arv.
- Video lõpuni vaadanud inimeste arv.
- Väljaannete arv. Vajalikud on andmed nende inimeste arvu kohta, kes lahkusid ürituselt enne selle lõppu. Mida väiksem on see arv, seda edukam oli veebisündmus.
- Kohaloleku kontroll. Saate ajal on võimalik lisada mingi hüpikaken või nupp, millele vajutades tuleb kinnitada oma kohalolekut. Selline aken võib hüpata regulaarselt iga poole tunni tagant või mõne muu kindlaksmääratud ajavahemiku järel. Kohaloleku kontroll on asjakohane, et tuvastada veebisündmuse "nõrgad kohad", teemad, sündmused, mis vajavad ülevaatamist ja parandamist.
- Kasutajad suhtlevad vestluse ja tegevustega.
- Päringute arv ülekande ajal.
- Taotluste arv pärast ülekannet, ühe-kahe-kolme päeva jooksul.
Andmete analüüs pärast veebisündmust
- ROI (investeeringu tasuvus). Tasuvus või sõna otseses mõttes investeeringu tasuvus. Turundajad peavad seda näitajat üheks peamiseks näitajaks, et mõista veebisündmuse tasuvust. See põhinäitaja arvutatakse valemi "(Tulu - Kulu) jagatud Kuluga" järgi. Saadud protsent kajastab veebisündmuse kasumlikkust.
- CPL (Cost per Lead). Näitab, kui palju raha investeeriti ühe potentsiaalse kliendi saamiseks. Kui võrrelda selle parameetri andmeid näiteks kasuminäitajatega, saab järeldada, kui targalt on investeeritud ja kui hästi on valitud turundusmeetodid potentsiaalsete klientide ligimeelitamiseks ja nende kontaktide saamiseks.
- CAC (Customer Acquisition Cost). Tegelikult annab see näitaja teavet ühe kliendi ligimeelitamise kulude kohta. Jagame veebisündmuse kogukulud veebisündmuse tulemusena meie juurde tulnud klientide koguarvuga ja saame ühe reaalse kliendi investeeringu suuruse. See mõõdik on teie jaoks asendamatu, kui te võtate endale ülesandeks vähendada kulusid, suurendada oma ettevõtte mahtu või parandada oma turunduskampaaniat.
- NPS (Net Promoter Score) on veebisündmusel osalejate lojaalsusindeks. See hindab, kui positiivseks on kujunenud osalejate suhtumine teie veebisündmusesse ja kui palju nad on valmis teie veebisündmust tulevikus oma sõpradele ja kolleegidele soovitama.
Samuti on oluline kasutada:
- Veebisündmusest alates toimunud külastuste arv. Kui paljud inimesed osalejate koguarvust hakkasid huvi tundma teie lisapakkumiste vastu, andsid tagasisidet - see kõik on vajalik ürituse hindamiseks.
- Väärtuslikku teavet annab ka külastajate hinnangute uurimine. Veebisündmuse lõpus võite pakkuda välja lühikese küsimustiku täitmist, mis sisaldab küsimusi veebisündmuse taseme kohta. Suletud ja avatud tüüpi küsimused, samuti soovituste ja tulevikusoovide väli - valige küsimustiku vorm, mis sobib teie plaanide ja analüüsivõimalustega.
Miks on vaja analüüsida veebisündmuse statistilisi andmeid?
Veebisündmuse platvormidel, nagu OnlineExpo, on lisatud funktsioonid statistiliste andmete kogumiseks. Andmete tõlgendamine on väärtuslik teave, mis aitab mõõta ürituse ettevalmistamise ja läbiviimise tõhusust. OnlineExpo platvormi saate alati kasutada külastajate tegevusstatistika kogumiseks, sündmuse statistika jälgimiseks ja analüüsimiseks ning külastajate hinnangute kogumiseks. Platvormi on integreeritud valmislahendused veebisündmuste teenindamiseks, nii et selliste lahenduste kasutamine statistiliste andmete kogumiseks ja hindamiseks on teile tõeline abi.
Statistiliste andmetega töötamise reeglid
- Koguge mõõdikuid pidevalt. Andmete kogumise ja analüüsimise regulaarsus aitab teil jälgida erinevate näitajate paranemise/halvenemise dünaamikat, mis on teile oluline, et mõista veebisündmuse tõhusust.
- Vaadake tulemusi alati kasumi suurendamise seisukohalt ja suurendage seega ürituse tõhusust.
- Kasutage mõõdikuid, et muuta ja parandada oma veebisündmuse platvormi ennast.
- Vajaduse korral võtke ühendust ekspertidega ja töötage välja oma mõõdikud, jälgimismeetodid ja programmid, mis neid ülesandeid täidavad.
Suurendage oma sihtrühma kaasamist veebisündmusesse, suurendage potentsiaalsete klientide arvu , kasutage erinevaid mõõdikuid. Olge loovad, analüüsides andmeid. Ja Onlineexpo platvormil saate korraldada hoidke online ja hübriidüritusi mis tahes keerukusega!
Soovitame lugeda ka järgmist:
Küsitlus pärast üritust - 12 kõige olulisemat küsimust
Lisateave veebiürituste platvormi OnlineExpo võimaluste kohta