menu

Ülim juhend virtuaalse stendi planeerimiseks eksponentidele

Üks oluline eeltingimus virtuaalmessil edukaks esinemiseks on oma stendi õige kujundamine. Selleks tuleb maksimaalselt ära kasutada vastavate internetiplatvormide tehnilisi võimalusi, pidevalt uuendada pakutavat teavet, aga samuti tutvustada end erinevates näitusesaalides.  Valmistudes messil osalemiseks, püüdke oma stend kujundada nii, et te eristuksite konkurentidest ja tõmbaksite messikülastajate tähelepanu. Looge stendi abil oma ettevõtet iseloomustav ja tutvustav atraktiivne keskkond.  

Mõelge läbi ja kujundage üles laaditavate reklaammaterjalide sisu vastavalt sellele, kellele on reklaam suunatud – näiteks kas äripartneritele või tavalistele külastajatele. 

Kindlasti kirjutage ja pange üles enda ettevõtet tutvustavad sisukad artiklid. Need peavad olema koostatud nii, et teie stendist huvituks võimalikult palju inimesi. Väljendage end kindlalt ja asjatundlikult, sest nõuandeid soovitakse eelkõige oma ala hästi tundvatelt tegijatelt.  

Soovitused osalejatele-eksponentidele:

Soovitused messi külastajatele:

Tehnilised võimalused

Sisu: 

  • tekstid, artiklite foto-, video- ja audiosisu; 

  • PDF-formaadis materjalid; 

  • 3D pildistamine, 3D mudelid; 

  • vestlusrobot (virtuaalne abiline); 

  • intervjuu ekspertidega; 

  • otsingumootor; 

  • eripakkumiste jaotis; 

  • kiire navigeerimine; 

  • auhinnaloosid; 

  • vaba ruum; 

  • viide jaotisele „Korduma kippuva küsimused“. 

Statistika: 

Suhtlus: