Nii offline- kui ka veebipõhiste ürituste põhieesmärgid jäävad samaks: tutvustada oma ettevõtet potentsiaalsete klientide mitmekesisele publikule ja luua väärtuslikke sidemeid tulevase koostöö jaoks. Külastajate ja ettevõtete vahelise suhtluse viis võib erineda, kuid põhieesmärgid jäävad samaks.
Confenta abil ei ole kunagi varem olnud nii lihtne ja mugav kasutada suurt huvitatud klientide võrgustikku ning tutvustada oma tooteid ja teenuseid. Kasutades meie võimsat Confenta platvormi, saate ainulaadse võimaluse saavutada oma turunduseesmärgid, suurendada müüki ja suurendada brändi nähtavust.
Kasutage platvormi täiustatud tehnilisi võimalusi erinevate tegevuste sujuvaks teostamiseks. Alates masspostitustest ja veebiseminaride ülekannetest kuni kaasahaaravate kingituste, küsitluste ja põhjalike küsimustikuni - meil on teie jaoks kõik olemas.
SISU
STATISTIKA
KOMMUNIKATSIOON
Veebiseminar - sisaldab peamiselt esinejate või korraldajate loodud sisu, samas kui vaatajad võtavad passiivsema rolli, osaledes chatipõhiste küsimuste kaudu. Neid kasutatakse tavaliselt koolituseks või tooteesitlusteks ja müügiks. Müügiga seotud veebiseminaride eesmärk on ajendada vaatajaid konkreetset tegevust, näiteks tellimuse esitamist või päringu tegemist. Mitte-müügiga seotud veebiseminarid keskenduvad brändi tuntuse suurendamisele ja vaatajate harimisele toote kasutamise kohta. Tavaliselt koosnevad veebiseminarid kolmest osast: tervitus, peamine sisuosa ja küsimuste ja vastuste sessioon. Müügiga seotud veebiseminari oluline aspekt on "müügiaken", mille jooksul kogutakse taotlusi või tellimusi. Lisaks kasutatakse ettekandeid abstraktse teabe esiletõstmiseks ja visuaalse arusaamise parandamiseks.
Veebiseminar - pakuvad otseühendust ja aktiivset osalemist kõigile osalejatele, mis eristab neid veebiseminaridest, kus publikul on passiivsem roll. Confenta pakub nii veebiseminaride kui ka veebiseminaride jaoks kõiki võimalusi.
Veebikonverents - kõik osalejad saavad erinevate vahendite, nagu heli, video jmt, abil sisu lisada. Nende ürituste eesmärk on harida, tutvustada tooteid või osaleda aruteludes konkreetsetel teemadel. Erinevalt veebikonverentsidest vajavad veebikonverentsil osalejad asjakohaseid seadmeid, näiteks kaameraid ja mikrofone, ning asjakohast tarkvara.
Hübriidkonverents - hübriidkonverentsid, mis ühendavad nii isikliku kui ka virtuaalse kohaloleku elemente, nõuavad virtuaalsete ja isiklike osalejate vajaduste ja suhtluse hoolikat tasakaalustamist. Populaarsed platvormid, nagu Confenta, toetavad nii veebikonverentsi kui ka hübriidkonverentsi formaate, tagades kõigi osalejate tõrgeteta osalemise.
Online-näitus (või virtuaalne näitus) - on traditsioonilise näituse digitaalne ekvivalent, mis pakub mitmeid eeliseid, sealhulgas praktiliselt piiramatut laienemist, geograafiliste või ajaliste piirangute puudumist ja interaktiivseid kommunikatsioonivahendeid. Osalejad saavad jagada põhjalikku teavet eksponeeritud toodete ja teenuste kohta, mis ei pruugi olla võimalik füüsilistel näitustel.
Hübriidnäitus - eksponendid on kättesaadavad nii veebis kui ka füüsiliselt, et külastada müüjate stende/stende isiklikult. See formaat võimaldab isiklikult näitusel osalevatel külastajatel pääseda ligi veebipõhistele näituse materjalidele ja suhelda rohkem teiste osalejate, eksponentide ja korraldajatega. Sujuva ühenduvuse tagamiseks pakuvad korraldajad näituse ruumides tasuta WiFi-ühendust. Confenta hõlbustab veebi- ja hübriidnäituste sujuvat korraldamist, mahutades mis tahes arvu osalejaid.
Online Broadcast - aktiivsete võõrustajate puhul ei ole vaatajatel tavaliselt võimalust esitada küsimusi või suhelda. Neid kasutatakse tavaliselt tooteesitlusteks ja need ei nõua vaatajatelt eriseadmeid ega tarkvara.
Olenemata sellest, kas olete kogenud ürituste korraldaja või alles alustanud, meie kõik-ühes-platvorm pakub vahendeid ja võimalusi, mida vajate edukate ja mõjusate veebiürituste korraldamiseks. Confenta pakub sujuvat kogemust nii korraldajatele kui ka osalejatele. Laiendage oma haaret, suurendage brändi nähtavust ja võtke ühendust oma sihtrühmaga nagu kunagi varem. Alustage oma järgmise veebisündmuse planeerimist Confentaga ja muutke revolutsiooniliselt oma publikuga suhtlemist.
Broneerige kohetasuta konsultatsioon ja me juhatame teid läbi ürituste protsessi lihtsustamise!