Ilumessist jääb igal aastal maha tohutu hulk paberi -ja pakendijäätmeid. Sel aastal on meie eesmärk astuda samme oma bioloogilise jalajälje vähendamiseks- rohkem rääkida puhta sisuga kosmeetikast, tõsta teadlikkust kestlikest firmadest selles sektoris, vähendada messi enda jäätmete mahtu.

Aastal 2018 alustasime projektiga Going Green 2.0. Mis see tähendab? Nimelt on maailm liikumas selle suunas, et roheline pole vaid toote sisu vaid kogu mõttelaad, ettevõtluses tähendab see üha rohelisemat lähenemist ning seda ideest müügitehinguni.

Oleme veendunud, et igast väiksest sammust saab lõpuks kokku teekond. Nii astume sel korral ise need esimesed väiksed sammud ja jätame paberile trükkimata nii palju materjale kui vähegi saab- messil pole ei katalooge, flaierieid ega paberkutseid. Lisaks sorteerime oma pakendeid ja jäätmeid ning kutsume üles tegema seda ka oma messil osalevaid ettevõtteid. 

Seega kui näete kuskil paberil messikataloogi, siis tegu pole ametliku Ilu,- tervise- ja elustiilimessi häälekandjaga vaid ettevõtte enda kampaaniaga. Meie oleme sel korral teie ees siiski elektroonilise kataloogiga.

Virtuaalse messikataloogi leiad siitsamast, meie kodulehelt.