Kevadmess

Mess Ilu sõnum toimub aastast 2015 kaks korda aastas- kevadel ja sügisel.

Kevadmessi eesmärgiks on pöörata rohkem tähelepanu hooajalistele teenustele, tervise- ja heaolutemaatikale.

Kevadmessi tervise- ja heaolutoodete ning looduskosmeetika teematsoon on kasvanud iga aastaga. Looduslik ja kohalik käsitöökosmeetika, tervislik toitumine, toidulisandid, ravikosmeetika, vaimne tervis ja heaolu, sportilikud eluviisid ja sellega seonduv jääbki nüüdsest vaid kevadmessi temaatikaks.

Oleme võtnud sihiks pakkuda laia valikut alternatiive igapäevaseks iluhooldusteks ning ettevalmistuseks kevadsuviseks hooajaks. Erinevad nahahooldused, ideaalne vorm, looduslikud alternatiivid ning pidulikud soengu ja jumestusideed saavad olema messi neljaks kandvaks teemaks

Kevadine messiprojekt toob külastajani rohkelt ideid ja inspiratsiooni ning tutvustab valitsevaid hetketrende.

Kevadmessi klient on pigem lõpptarbija, kes otsib hooajalisi tooteid ja teenuseid ning tavapärastele iluprotseduuridele koduskasutatavaid alternatiive.

Juhul, kui te ei tea, kumb mess võiks teile parem turunduskanal olla, võtke palun ühendust allolevatel kontaktidel ja mõtleme üheskoos läbi nii teie sihtrühma kui turundusalased eesmärgid.

Sügismess

Sügismess on suunatud professionaalsetele ilutoodetele ja teenustele, pakkudes ilu- ja tervise ning heaoluvaldkonna spetsialistile töövahendeid, ametirõivaid, koolitusi ja meistriklasse ning valdkonnapõhiseid uudiseid. Loomulikult on esindatud ka laiatarbekosmeetika ning lõpptarbijale suunatud tooted. Kuid peamine tähelepanu ja rõhuasetus pole niivõrd toodete jaemüügil kui ideede, inspirtatsiooni, kogemuse ja uute teadmiste pakkumisel.

Üks sügismessi põhieesmärke on tutvustada uudistooteid ja teenuseid ja pöörata rõhku ilumaailma trendidele. Mess on ideaalne kanal oma tooteesitluste ja testimiste läbiviimiseks ning  tarbija teadlikkuse tõstmiseks.

Teine oluline eesmärk on pakkuda ainulaadset turunduskanalit, kus kokku saavad iluvaldkonna spetsialist ja lõpptarbija. Aktiivne suhtlus, reaalne kontakt võimaliku ja olemasoleva klientuuriga ning positiivse kogemuse loomine, on põhilised messi eelised teiste kanalite ees.

Messi kolmas oluline eesmärk on tuua teieni juba sorteeritud sihtrühm- teemast huvitatud ja ostule orienteeritud inimene, mis aitab teil suunata oma müügi- ja turundustegevuse paremini ja väiksemate kuludega õigele tarbijale.

Juhul, kui te ei tea, kumb mess võiks teile parem turunduskanal olla, võtke palun ühendust allolevatel kontaktidel ja mõtleme üheskoos läbi nii teie sihtrühma kui turundusalased eesmärgid.

Kevadmessi klient on pigem lõpptarbija, kes otsib hooajalisi tooteid ja teenuseid ning tavapärastele iluprotseduuridele koduskasutatavaid alternatiive.

Juhul, kui te ei tea, kumb mess võiks teile parem turunduskanal olla, võtke palun ühendust allolevatel kontaktidel ja mõtleme üheskoos läbi nii teie sihtrühma kui turundusalased eesmärgid.